Forside >

Vores mål er, at skabe en pålidelig og brugervenlig platform, hvor du føler dig taget godt ved hånden.

Vi sætter din sikkerhed højt. Du er derfor automatisk forsikret, har mulighed for at benytte vores kontrakter samt se og give feedback og bedømmelser.

Gennemsigtighed og klare aftaler giver dig mulighed for, at få en god og tryg oplevelse med dit lejemål.

Vi er tæt på dig, som udlejer/lejer og er derfor altid lige ved hånden, hvis du får brug for os eller har spørgsmål. Du kan skrive til os her.

 
Læs mere her:   Forsikringer    |    Sikkerhed    |    Kontrakter

Din sikkerhed er vores højeste prioritet. Vi har derfor indgået en aftale med Alm. Brand forsikring som dækker dine produkter. Forsikringen dækker op til 100.000 kr. per produkt og med en selvrisiko på maksimalt mellem 250 og 500 kr.

Automatisk forsikring

Når du booker via jepti.dk bliver forsikringen aktiveret helt automatisk. Læs mere her: hvordan du er dækket? Hvor stor din selvrisiko er? Forsikringen dækker ikke biler og både, her skal du selv sikre dig at din forsikring er på plads.

Har du andre spørgsmål til din forsikring kan du skrive eller ringe direkte til Alm. Brands kundeservice.

 

Vores platform er skabt med det formål at gøre det enkelt og brugervenligt at dele med hinanden.

Du er i sikre hænder og vi er altid til din rådighed, skulle du støde på problemer undervejs. For at fremme samarbejdet og fællesskabet med hjælp fra dig som bruger, tilbyder vi:

  1. En enkel og sikker booking proces
  2. Bruger bedømmelse og feedback
  3. Kontakt os

En enkel og sikker proces – sådan gør jeg

Vores booking system er bygget op for at det skal være nemt og enkelt for dig at indgå en lejeaftale.

Når du som lejer forespørger på et produkt eller booker via vores kalenderfunktion, aktiveres vores proces som giver udlejer besked.

Acceptere udlejer din booking får du både som udlejer og lejer tilsendt vores standardkontrakt, som I kan vælge at bruge for at sikre en juridisk klar aftale.

Ved accept og godkendelsen af bookingen vil begge partere være er automatisk forsikret via Jeptis forsikring hos Alm. Brand.

Se hvordan processen fungerer her

Vi gør opmærksom på, at du som udlejer altid har mulighed for at afvise en booking. Det er dig, der alene bestemmer, om du vil udleje til en anden bruger.

 

Bruger bedømmelse og feedback

Dine bedømmelser og feedback er en af grundelementerne i vores sikkerhed. Det betyder i korte træk, at hver gang, du udlejer eller lejer hos Jepti får du mulighed for at give din feedback, som bliver synlig på den andens profil.

For både udlejer og lejer er det med til at øge sikkerheden og opbygge tillid at du har mulighed for at se alle vurderingerne af lejer/udlejer via deres Jepti profil.

› Læs mere om Bedømmelser & feedback

På en Jepti profil kan man se billede af udlejer/lejer, og det samlede antal bedømmelser og feedback verificeret med antallet af kontakter fra eksempelvis din Facebook eller LinkedIn. Det er med til at understøtte din troværdighed som Jepti-bruger. Der gives ikke adgang til yderligere information.

Ved flere positive anmeldelser får du automatisk tildelt en Jepti stjerne, som bliver synlig på din Jepti-profil.

Kontakt os

Vi er her for vores brugere og er også selv brugere. Du kan altid komme i kontakt med os via vores kundesupport, hvor vi glædeligt besvarer dine spørgsmål og lytter til dine kommentarer.

Har du ideer eller generel feedback til site så kan du altidklikke på smiley'en til højre så er du med til at gøre os endnubedre



For at sikre, at du får en god og tryg oplevelse, er det vigtigt at have en juridisk klar aftale på plads før lejemålet.

Fire forskellige kontrakter

Hvad er dit ansvar som lejer/udlejer af det enkelte produkt? Hvordan aftales prisen og hvad inkluderer den? Hvordan skal produktet afleveres og i hvilken stand?

Gør det nemt for dig selv og benyt en af vores fire forskellige kontrakter, som er tilpasset din lejesituation. Det er vores anbefaling, at du tager dig tid til at udfylde og underskrive vores kontrakt for at imødekomme og afklare betingelserne for lejemålet.

Det sker helt automatisk

Kontrakten vil automatisk blive sendt til din mail både som udlejer og lejer så snart bookningen er accepteret af lejeren.

› Se overblik over processen her.

Ferieboligkontrakt

Ønsker du at leje/udleje et sommerhus er det eksempelvis vigtigt at få afklaret, hvad prisen skal indeholde.

Er den inklusiv varme og el? Eller hvordan og hvornår får du dit depositum tilbage? Hvornår skal du aflevere nøgler og til hvem? Har du som lejer nogle specielle ønsker, som at tage dit husdyr med i sommerhuset skal udlejer godkende dette inden. Og hvad er dit ansvar som lejer/udlejer? Alt dette kan du sikre dig ved at begge partere underskriver vores Ferieboligkontrakt.

Bilkontrakt

Ønsker du at leje/udleje en bil kan du på samme måde have behov for at få afklaret, hvad lejemålet indeholder.

Eksempelvis hvilken stand skal bilen afleveres i? Må du køre til udlandet i den? Har du som lejer behov for at benytte den til transportere ting i, som kræver særlig godkendelse af udlejeren? Gør det nemt for dig selv og benyt vores Bilkontrakt.

Bådkontrakt

Som lejer/udlejer af en båd er det ligeledes vigtigt at være opmærksom på hvilke forpligtigelser og ansvar lejer/udlejer har i forhold til hinanden.

Vidste du, at lejer eksempelvis er forpligtet til inden afsejling at gennemgå udstyrslisten og anmelde eventuelle mangler? Hvem dækker udstyr, hvis enkelte udstyrsdele mangler?

› Læs mere og find vores bådkontrakt her.

Løsørekontrakt

På samme måde kan du sikre dig ved lejemål af løsøre. Ønsker du eksempelvis at leje en græsslåmaskine i 2 dage og sker der noget, som gør, at du uheldigvis bliver forhindret i at aflevere den tilbage til den aftalte tid. Hvordan forholder du dig som lejer/udlejer til det?

› Læs mere i vores løsørekontrakt her.